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先日、オフィスの屋上にて、インフルエンサーのみなさまをご招待し、ハーブxグランピングをテーマにした、「ハーバルグランピング」を開催しました!
At the end of July, we had a small “Herbal Glamping” company event on our fabulous rooftop garden, inviting influencers from various categories.
イベントはウェルカムドリンクとキャンドルウィックの紹介からはじまり、一部のクライアントブランドと協賛ブランドのご紹介をさせていただき、その後、ご用意した2つのワークショップを楽しんでいただきました。
The event started with welcome drinks and a casual introduction of Candlewick, followed by the introduction of some of our clients and sponsor brands, as well as 2 workshops.
ワークショップのひとつは、ハーブでのブーケつくり。
弊社のイベントでは欠かせないお花屋さんNONNOの長谷川さんに講師をお願いし、ハーブや木の実、果実などを使った綺麗なブーケのワークショップを展開。お花だけのフラワーアレンジメントとはまた異なった新しい取り組みにワクワクしつつ、ビジュアルセンスをお持ちのみなさんは真剣そのもの。
The first workshop was a bouquet arrangement workshop of many herbs.
The workshop was led by Mr. Hasegawa from flower shop “NONNO”, a must for our client’s events. Many herbs, nuts, and fruit were prepared and guests were delighted with the opportunity to create such a unique herbal bouquet, without flowers. Our guests were full of enthusiasm to make their bouquets look fabulous, harnessing their strong sense of beauty.
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素敵な出来が上がりに満足され、その空間いっぱいに広がるハーブの香りで、癒されたようでした。
Each guest seemed relaxed and fulfilled with the lovely smell and attractiveness of their herbal bouquet.
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もうひとつのワークショップは、弊社でPRをお手伝いしている、ストレスと共に生きる現代人に、全く新しい“心と肌のケア”を提案するイギリス発祥のウェルビーイング スキンケアブランド、 de Mamiel (デマミエール)ブースで行う、日々の生活でのマインドフルレベルをチェックできるワークショップ。
The second was a “Level of Mindfulness Check” workshop, using one of our client’s collections – de Mamiel, a wellbeing skincare brand. De Mamiel Collection was born in the UK, and is more than just a skincare brand. It provides care for both the mind and skin for people in our modern day society who experience regular stress.
スマホを見ながら食事をしたり、スキンケアも別の事を考えながら短時間でぱぱっと済ませていたり、日々心ここにあらずの行動を取ってしまいますよね。スキンケアをする時間を自分のごほうびの時間と考え、ゆっくり丁寧に、自分の肌の事を考える時間にすることが大切、それがマインドフルということ。みなさまには、日頃のライフスタイルを振り返りながら、デマミエールのブレンドされた香りで深呼吸をしていただき、マインドフルな時間を過ごして頂きました。
Unfortunately, it is common to have a meal while looking at a mobile phone screen, not paying attention to what you eat, or to care for your skin in a hurry while thinking about work. “Mindful” means take a good care of your skin and paying attention to every move and stroke, taking time to focus on your skincare, enjoying this treat in your day. We indulged our guests with a “mindful time”, encouraging them to look at their lifestyle, take a deep breath with the beautifully blended de Mamiel collection, and enjoy relaxation and peacefulness.
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ワークショップを終えてリラックスした後は、お食事!今回は、バーベキュー芸人のたけだバーベキューさんにお願いし、軽快なトークで、ニュージーランド牧草牛をメインとした、おしゃれな絶品の数々をご用意いただき、塊で焼いたお肉はテーブルでカッティングをしてくださり、ゲストの皆さまも感動されていました。また、ヘルシー志向、オーガニック志向、意識の高い方が多い中で、ニュージーランド牧草牛は大好評でした。
After these relaxing workshops, it was of course cuisine time! The splendid dishes on offer were made and served by Mr. Takeda BBQ, who is a “BBQ comedian”. He prepared colorful appetizers and main dishes with New Zealand glass-fed beef. Guests were amazed by his table cutting performance, cutting the substantial joint into pieces in front of them. Our health-conscious and organic loving guests were happy to hear that New Zealand grass-fed beef eats only herbs and grass, producing beef jam-packed with nutrients and low in calories.
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グランピングの展示スペースを、アウトドア通としてインスタグラム上で話題のYurieさんに監修をお願いしました!屋上が素敵なグランピングスペースに変身。シアターもつくり、ゲストの皆さまにも大好評でした。
Glamping master Yurie-san, a well-known Instagrammer, helped coordinate our event space and what a fabulous glamping space it became! We also created a theater space, particularly popular with our guests.
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また、今回は様々なブランドの方にご協賛いただきました。左から、アメリカ、シカゴ発祥で、オーガニックジン・ウィスキーの蒸留所、KOVALより、カクテルバーを出して頂き、シカゴで蒸留に携わっている方もご来場くださいました。フルーティーな香りもするウィスキー、ジンは、ラベルも可愛く、美容家やグルメ家のみなさんの間でも大好評でした。次に、蜜蝋で作られたオーガニックのフードラップ、Bee Eco Wraps。プラスチック製と異なり、何度も繰り返し使用ができる、環境を考えた可愛いデザインのラップに、みなさん新しい!と感動されていました。その他、ドイツのアウトドア由来のライフスタイルブランド ジャックウルフスキンより、旅行やアウトドアに便利な小物入れ、ミネラルコスメブランドのetvosからお化粧品のサンプルをお土産としてご用意いただき、DHCのビールはイベント内にて楽しんでいただきました。
Let us also introduce our wonderful sponsors for the evening. On the left is organic Gin & Whisky distillery “KOVAL”, born and passionately made in Chicago. One of the producers paid us a surprise visit on the day, presided over the cocktail bar and served delicious cocktails. The guests who are mostly beauty or food specialists loved their fruity taste and design labels. The photo in the middle shows “Bee Eco Wrap”. This is a wrapping paper made with beeswax and reusable for years, as opposed to normal food plastic wraps. The cute design and the products’ functionality were a hit with the guests. Our other sponsors were German outdoor-oriented lifestyle brand “Jack Wolfskin”, Japanese mineral cosmetic brand “ETVOS”, and Japanese beer brand “DHC beer”.
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今回、自分達のアイディアとその道のプロである様々な方々とご一緒し、イベントを作る楽しさを改めて実感しました。みなさん、お疲れ様でした!!またお越しくださったゲストの皆さま、有難うございました。
We collaborated with so many professionals in such a variety of areas that it made us realize how amazing it is to create an event in collaboration with so many wonderful people.
Well done everybody, and thank you to all those who came to our event!
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