昨年の秋冬のキャンペーンになりますが、インスタグラムを活用した事例をご紹介させていただきます。
We’d like to introduce an Instagram campaign that was done last year in the Autumn/Winter season.
 
世界各地の現地オプショナルツアー専門予約サイト「ベルトラ」の会員100万人突破記念キャンペーンとインスタグラム公式アカウントのローンチを担当しました。
Candlewick supported VELTRA, an online optional tour booking website, in creating an official Instagram account, as well as the launch of a campaign to celebrate reaching a membership of 1 million.

 
8人のトラベルインスタグラマーさんをお招きした座談会を開催し、賞品ツアーやインスタグラム運営のアドバイスをいただきながら、約2ヶ月間のキャンペーンを企画・運営。結果、約1,100件の応募があり、その中から1組2名様に100万円相当のアイスランド旅行が当選しました。キャンペーン期間に、インスタグラムアカウントは5,000人以上の方にフォローしていただきました。
Candlewick planned and operated this 2-month campaign, harnessing the advice of 8 travel Instagrammers to develop exciting prizes and Instagram operations. In two months, there were approximately 1,100 applies, with the Instagram account gaining over 5,000 followers. The prize, a trip to Iceland worth 1 million yen, was sent to the winner.
 

 
ご協力いただいたインスタグラマーさんには、ご希望に応じてベルトラのオプショナルツアーをご利用いただき、アクティビティのお写真も投稿いただきました。
The selected 8 travel Instagrammers upon request had a chance to participate in VELTRA’s optional tours and post pictures of their activities.
 
キャンドルウィックでは、クライアントのSNS(インスタグラム、フェイスブック)の運営やキャンペーンの企画提案なども多数実績がありますので、どうぞお気軽にお問合せください。
Candlewick has abundant experience and expertise in social networking management, contents creation and marketing campaigns utilizing Instagram and Facebook. Please feel free to contact Candlewick to find out more.
 
★VELTRA Instagram Account  @veltra_official
★VELTRA Website http://www.veltra.com/jp